Bentley prezentuje nowe hybrydowe wersje Continental GT, GTC i Flying Spur
Luksusowa marka Bentley rozszerza gamę swoich modeli o nowe odmiany hybrydowe. Modele Continental GT, Continental GTC i Flying Spur otrzymały napęd High Performance Hybrid o mocy 680 KM i momencie obrotowym 930 Nm. Choć nie są to najmocniejsze wersje w historii, osiągi wciąż przewyższają wcześniejsze topowe warianty GT Speed z silnikiem W12.
Nowa jednostka High Performance Hybrid to mniej ekstremalna wersja znanej już technologii Ultra Performance Hybrid. Wspólnym mianownikiem pozostaje 4-litrowy silnik V8, jednak jego moc została zredukowana z 600 do 520 KM, a moment obrotowy z 800 do 770 Nm. Silnik elektryczny, zintegrowany z ośmiobiegową skrzynią automatyczną, zachowuje parametry: 190 KM i 450 Nm. Pojemność akumulatora trakcyjnego wynosi 25,9 kWh – identycznie jak w mocniejszych wersjach.
Continental GT High Performance Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,7 sekundy, kabriolet GTC potrzebuje o 0,1 sekundy więcej. Flying Spur jako jedyny z trójki przekracza granicę 4 sekund – osiągając setkę w 3,9 s. Zasięg w trybie elektrycznym wynosi do 85 km dla coupé i 82 km dla wersji z otwartym nadwoziem.
Wszystkie trzy modele są również dostępne w komfortowej wersji Azure, która wyróżnia się ekskluzywnymi detalami wykończenia i dodatkowymi udogodnieniami. Bentley podkreśla, że nowe hybrydy mają oferować osiągi supersamochodów w codziennej, luksusowej formie.