Honda na SEMA: terenowy Passport TrailSport HRC i rajdowy Civic Type R HRC Rally XP
Honda zaprezentowała dwa prototypy przygotowane na listopadowe targi SEMA. Pierwszy to usportowiony pod kątem off-roadu Passport TrailSport HRC, a drugi – Civic Type R HRC Rally XP, opracowany z myślą o rajdach, ale dopuszczony do ruchu ulicznego.
Honda Passport TrailSport HRC otrzymał zmodyfikowane zawieszenie z nowymi amortyzatorami oraz zwiększony o 60 mm prześwit. Auto wyposażono w nowe zderzaki dla poprawy kątów natarcia i zejścia, terenowe opony, wzmocnioną osłonę podwozia oraz progi–stopnie. Do tego zamontowano wyciągarkę i namiot dachowy, co czyni z Passporta pojazd gotowy do wypraw w trudniejszy teren.
Honda Civic Type R HRC Rally XP to wersja przystosowana do amerykańskich rajdowych serii. Choć z zewnątrz auto wyróżniają głównie rajdowe koła i lakierowanie, pod karoserią zaszły poważniejsze zmiany. Civic ma przeprojektowany układ chłodzenia, dodatkowy intercooler, wzmocnione hamulce, specjalnie zestrojone zawieszenie oraz osłonę podwozia. Honda nie wyklucza produkcji niewielkiej serii tego modelu dla programów sportowych.
Równolegle producent zaprezentował w Japonii sportowy prototyp na bazie elektrycznego N-One e:, który otrzymał bardziej agresywne nadwozie i zmienione ustawienia układu napędowego.